השפעת קידום סכמת החשיבה ההסתברותית על התמודדות תלמידים עם שאלות בתורשה

הנא חביב אללה, ראובן בבאי

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

אחת מסכמות החשיבה הרלוונטית לנושא התורשה היא סכמת החשיבה ההסתברותית. במחקר הנוכחי מוצגת השפעת האצת התפתחותה של סכמת חשיבה זו באמצעות שיעורים מתוכנית Thinking Science, על פתרון שאלות בתורשה הדורשות התייחסות הסתברותית.
Original languageHebrew
Pages (from-to)18-28
Number of pages11
Journalעלון למורי הביולוגיה
Volume177
StatePublished - 2008

IHP Publications

  • ihp
  • Biology -- Study and teaching
  • Developmental psychology
  • Genetics -- Study and teaching
  • People with social disabilities -- Education
  • Probabilities
  • Thought and thinking
  • cognition

Cite this