השיבוט האין-סופי של הסוחר האולטימטיבי

Translated title of the contribution: The infinite cloning of the ultimate seller

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

הפריצה הגדולה של המסחר האלקטרוני בימי האינטרנט דור 2.0 היא גם אירוע מכונן של אפליית מחירים. הדיגיטציה של פעילות המוכרים והקונים, הכוללת ביג־דאטה, אלגוריתמים ההולכים ומשתכללים ופערי מידע חריפים, אפשרה לראשונה אפליית מחירים אישית רובוטית בהיקפים בלתי נתפסים. זוהי אוטופיה למוכרים ודיסטופיה לקונים. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionThe infinite cloning of the ultimate seller
Original languageHebrew
Pages (from-to)61-69
Journalחידושים בניהול
Volume11
StatePublished - Sep 2022

Keywords

  • מסחר אלקטרוני
  • עסקים באינטרנט
  • אינטרנט -- היבטים פסיכולוגיים וחברתיים
  • סוחרים
  • סוכני ביטוח
  • מחירים
  • אפליה
  • צרכנות וצריכה -- היבטים פסיכולוגיים
  • תמחיר
  • Electronic commerce
  • Cost accounting
  • Consumers -- Psychological aspects
  • Discrimination
  • Prices
  • Insurance agents
  • Merchants
  • Internet -- Psychological aspects
  • Internet -- Social aspects

Cite this