הרפורמה בתוכנית הלימודים בתל אביב: אחריות הפקולטה ואחריות הסטודנטיות והסטודנטים

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

בשנת הלימודים תשע"ו הנהיגה הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב תוכנית לימודים חדשה. התוכנית עוצבה כדי ליצור חוויית לימוד עמוקה ומשמעותית עבור הסטודנטים. במאמר זה מציג מחבר המאמר את התפיסה שבבסיס התוכנית להבנתו, את תרגומה ליעדים קונקרטיים, ואת הכלים העיקריים שנבחרו כדי להגשימם.
Original languageHebrew
Pages (from-to)185-189
Journalמעשי משפט
Volumeט
Issue number1
StatePublished - 2017

Cite this