הקשר בין מאפיינים קוגניטיביים ואפקטיביים של סטודנטים להוראה ובין ההישגים שלהם בסטטיסטיקה

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

תוצאות המחקר מראות שמלבד הגורם הקוגניטיבי הנמדד על פי יכולת מתמטית, הגורמים האפקטיביים ביחד יכולים לנבא אחוז משמעותי מהשונות בהשגים בסטטיסטיקה
Original languageHebrew
Pages (from-to)134-150
Number of pages17
Journalדפים
Volume33
StatePublished - 2001

IHP Publications

  • ihp
  • Education -- Forecasting
  • Statistics -- Study and teaching
  • Statistics -- Tables
  • Student teachers
  • Teachers -- Training of
  • הכשרת מורים
  • חיזוי בחינוך
  • סטטיסטיקה -- טבלאות, דיאגרמות וכו'
  • סטטיסטיקה -- לימוד והוראה
  • פרחי הוראה

Cite this