Abstract
מאמר זה הציג את פעילות הסטודנטים בקורס אקדמי מקוון במלואו, אשר פותח במודל פדגוגי המותאם לצורכי הקורס ותכניו. הנתונים שנאספו בקבצי הלוג מלמדים על פעילות רציפה וערה של הסטודנטים במהלך הקורס. שביעות רצונם ממבנה הקורס, תכניו והתנהלותו הייתה גבוהה, יחד עם זאת יש לתת דגש להעצמת התקשורת בין הסטודנטים. בהרצאה יוצגו ממצאים המשווים בין הקורס המקוון והקורס הפרונטאלי ויינתן דגש לתרומת המודל הפדגוגי להשבחת ההוראה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | הכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי) |
Publisher | מכללת לוינסקי לחינוך |
Pages | 167-175 |
Number of pages | 9 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher