Abstract
מבחנים ארציים הם כלי רב-עוצמה, לטוב ולרע. הם יכולים להגביר את יעילות הלמידה ולעזור בתכנון בית הספר, אך הם יוצרים גם תופעות שליליות כמו העתקות, הדרת תלמידים חלשים וחרדות בקרב מורים ותלמידים. ד"ר פאדיה נאסר-אבו אלהיג'א עורכת מאזן (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 36-39 |
Number of pages | 4 |
Journal | הד החינוך |
Volume | 81 |
Issue number | 7 |
State | Published - 2007 |
IHP Publications
- ihp
- Achievement tests
- Achievement tests -- Israel
- Education -- Israel -- Administration
- Educational tests and measurements
- School children
- Teachers
- מבחני הישגים ארציים
- מדידה והערכה בחינוך
- מורים
- מערכת החינוך
- תלמידים