הערכה לשם למידה

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

הערכה לשם למידה היא מעשה מורכב, הכרוך בחמישה מהלכים, בתרבות הערכה ובהקשר בית-ספרי. פרופ' מנוחה בירנבוים מתארת את המרכיבים הללו, החיוניים ללמידה ולצמיחה, ומנתחת אותם. לקרוא ולבצע (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)40-46
Number of pages7
Journalהד החינוך
Volume81
Issue number7
StatePublished - 2007

IHP Publications

  • ihp
  • Academic achievement
  • Classroom environment
  • Corporate culture
  • Educational tests and measurements
  • Feedback (Psychology)
  • Learning
  • Organizational learning
  • Schools
  • Teacher-student relationships
  • Teachers
  • Teaching
  • Teams in the workplace
  • אקלים כיתה
  • בתי ספר
  • הוראה
  • הישגים לימודיים
  • הערכה חלופית בחינוך
  • הערכה מעצבת
  • למידה
  • למידה ארגונית
  • מדידה והערכה בחינוך
  • מורים
  • מורים ותלמידים
  • משוב
  • עבודת צוות
  • תרבות ארגונית

Cite this