Abstract
המאמר עוסק בהערכה מעצבת, המכונה הערכה לשם למידה (Assessment for Learning), שייעודה שיפור הלמידה במהלך קורס אקדמי. במאמר יוצג הרציונל ליישום של הערכה זו, יפורטו עקרונותיה ומהלכיה ותאופיין תרבות הכיתה התורמת לקידומה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 4-9 |
Number of pages | 6 |
Journal | הוראה באקדמיה |
Volume | 3 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- Academic achievement
- College students
- Education, Higher
- Educational tests and measurements
- Feedback (Psychology)
- Learning
- Lecturers
- Teacher-student relationships
- הישגים לימודיים
- הערכה מעצבת
- חינוך גבוה
- למידה
- מדידה והערכה בחינוך
- מרצים
- משוב
- סטודנטים
- סטודנטים ומרצים