Abstract
יש 'משפחה' שלמה של מיומנויות וסכמות חשיבה, הנולדות כמבנים אינטואיטיביים ועם השנים עוברות פורמליזציה והבניה. מחקר זה מתעניין בתהליך המעבר הזה ובוחן איפה ומתי הוא מתרחש אצל ילדים. הנחת היסוד היא שיש סדרה של סכמות וכלים קוגניטיביים, הקשורים לאינטראקציה שלנו עם העולם המלאכותי, הן כצרכנים והן כיצרנים. אלה הן יכולות מגדירות של החשיבה האנושית. הן באות לידי ביטוי החל מהגילאים הצעירים ביותר ומתבטאות ביתר שאת אצל אנשים שעוסקים באופן פורמלי במקצועות הנדסיים וטכנולוגיים. הנחת היסוד הזו נתמכת בתיאוריה ובמחקר בתחומי הפסיכולוגיה של האינטליגנציה והפילוסופיה של הטכנולוגיה.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 58-63 |
Number of pages | 6 |
Journal | עלון דע-גן |
Volume | 10 |
State | Published - 2017 |
IHP Publications
- ihp
- Building
- Early childhood education
- Kindergarten teachers
- Physical education for children
- Preschool children
- Science -- Study and teaching (Elementary)