הכיבוש במערכת החינוך הישראלי: בין הכרה להכחשה

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מאמר זה עוסק בייצוגי הכיבוש כפי שהם מופיעים בתוכניות הלימודים, ספרי הלימוד והפעילויות הבלתי פורמליות, אך לא בתודעה של התלמידים עצמם. הממתאים של מחקר זה יעידו לפיכך רק על כוונותיהם של חלק מן העוסקים בחינוך ילדי ישראל - מעצבי תוכניות הלימוד וכותבי ספרי הלימוד - אך לא על ההפעה בפועל של אותן כוונות או על תוצאותיהן. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationחינוך היסטורי: ז‏ירות וזיקות
Editorsנמרוד טל, אייל נווה
Place of Publication[בני ברק]
Publisherהקיבוץ המאוחד
Pages 230-260
ISBN (Print)9789650211165
StatePublished - 2023

IHP Publications

  • ihp
  • Compensatory education
  • Denial (Psychology)
  • Education
  • Internalization
  • Jews -- History -- Study and teaching
  • Military occupation
  • Palestinian National Authority
  • Recognition (Psychology)
  • Six Day War, 1967
  • West Bank and Gaza Strip
  • היסטוריה יהודית -- לימוד והוראה
  • הכחשה (פסיכולוגיה)
  • הכרה (פסיכולוגיה)
  • הפנמה
  • חינוך
  • חינוך משלים
  • כיבוש צבאי
  • מלחמת ששת הימים
  • רשות האוטונומיה הפלסטינית
  • שטחים מוחזקים (1995-1967)

DanaCode

  • DanaCode
  • 003100071673

Cite this