Abstract
מאמר זה עוסק בייצוגי הכיבוש כפי שהם מופיעים בתוכניות הלימודים, ספרי הלימוד והפעילויות הבלתי פורמליות, אך לא בתודעה של התלמידים עצמם. הממתאים של מחקר זה יעידו לפיכך רק על כוונותיהם של חלק מן העוסקים בחינוך ילדי ישראל - מעצבי תוכניות הלימוד וכותבי ספרי הלימוד - אך לא על ההפעה בפועל של אותן כוונות או על תוצאותיהן. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | חינוך היסטורי: זירות וזיקות |
Editors | נמרוד טל, אייל נווה |
Place of Publication | [בני ברק] |
Publisher | הקיבוץ המאוחד |
Pages | 230-260 |
ISBN (Print) | 9789650211165 |
State | Published - 2023 |
IHP Publications
- ihp
- Compensatory education
- Denial (Psychology)
- Education
- Internalization
- Jews -- History -- Study and teaching
- Military occupation
- Palestinian National Authority
- Recognition (Psychology)
- Six Day War, 1967
- West Bank and Gaza Strip
DanaCode
- DanaCode
- 003100071673