היבטים קוגניטיביים בניהול מידע אישי במהלך משימות למידה

שרון הרדוף-יפה, רפי נחמיאס

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מטרת המחקר המוצג במאמר הייתה לבחון אילו היבטים קוגנטיבים מלווים ניהול מרחבי מידע אישיים במהלך משימות למידה, והאם ניתן לזהות תהליכים של הבניית ידע במהלכם.
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי האחד עשר 2013 של מיט"ל (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה העברית בירושלים
Pages37-41
Number of pages5
StatePublished - 2013
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • סטודנטים
  • College students
  • למידה
  • Learning
  • ניהול תוכן
  • ידע
  • Knowledge and learning
  • מידע באמצעים אלקטרוניים
  • Information technology
  • פסיכולוגיה קוגניטיבית
  • Cognitive psychology

Cite this