Abstract
מחקר זה עוסק בשינויים שחלו לאורך זמן בתפיסות הפדגוגיות של המרצים את אופן שילובו של האינטרנט בהוראה. שאלות המחקר המרכזיות נחלקו לשלושה מישורים, והם: (1) במישור המרצה - אילו שינויים חלו במוטיווציית המרצה, בתפיסתו את שילוב האתר בתהליך ההוראה ובמידת התמודדותו עם קשיים בפיתוח האתר; (2) במישור האתר - אילו שינויים חלו במידה ובאופן של השימוש בתכנים באתר, במידת מעורבות המרצה בקבוצות דיון ובמידת השימוש באינטרנט כאפשר (Facilitator) תקשורת עם הסטודנטים; ו-(3) במישור הסטודנט - אילו שינויים חלו בתפיסת המרצה את רמת המוטיווציה של הסטודנטים, את מידת הלמידה ברשת ואת מידת ההתמודדות של הסטודנטים עם קשיים טכנולוגיים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | תקשוב, למידה והוראה (קובץ בעריכת |
Publisher | דוד חן וגילה קורץ. |
Pages | (2011), 165-181 |
ISBN (Print) | 9789659166206 |
State | Published - 2011 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher
- Learning
- Lecturers
- Perception
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- חינוך גבוה
- למידה
- מרצים
- סטודנטים
- תפיסה