הוכחות ויזואליות: השקפותיהם ואמונותיהם של התלמידים

רז הראל, טומי דריפוס

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

אין ספק כי הוכחות ויזואליות יוצרות עניין בכתה, אך מעבר לכך יש להן יתרונות נוספים. במאמר מוצגות דוגמאות שונות להוכחות מסוג זה. כמו כן מתואר מחקר שנערך בקרב תלמידי תיכון הבודק את נקודת מבטם של התלמידים על שימוש בהוכחות ויזואליות. תוך כדי תיאור המחקר נחשף הקורא למשמעויות נוספות שקיימות בדרך הוראה זו.
Original languageHebrew
Pages (from-to)12-19
Number of pages8
Journalעל"ה: עלון למורי המתמטיקה
Volume41
StatePublished - 2009

IHP Publications

  • ihp
  • Algebra
  • Mathematics -- Study and teaching
  • Proof theory
  • Visual perception

Cite this