Abstract
אין ספק כי הוכחות ויזואליות יוצרות עניין בכתה, אך מעבר לכך יש להן יתרונות נוספים. במאמר מוצגות דוגמאות שונות להוכחות מסוג זה. כמו כן מתואר מחקר שנערך בקרב תלמידי תיכון הבודק את נקודת מבטם של התלמידים על שימוש בהוכחות ויזואליות. תוך כדי תיאור המחקר נחשף הקורא למשמעויות נוספות שקיימות בדרך הוראה זו.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 12-19 |
Number of pages | 8 |
Journal | על"ה: עלון למורי המתמטיקה |
Volume | 41 |
State | Published - 2009 |
IHP Publications
- ihp
- Algebra
- Mathematics -- Study and teaching
- Proof theory
- Visual perception