הבניית ידע בהשוואת שברים על- פי הכלל של המשלים לשלם

גלית שבתאי, דובי וייס, טומי דריפוס

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המאמר מתמקד בתופעות של תלמידים שהתקשו להבנות את כלל המשלים לשלם, אך קבוצה זו היא קבוצת מיעוט בכל מרחב הנתונים, ורוב התלמידים הצליחו להבנות את הכלל. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)35-43
Number of pages9
Journalמספר חזק 2000
Volume18
StatePublished - 2010

IHP Publications

  • ihp
  • Fractions
  • Geometry -- Study and teaching
  • Knowledge and learning
  • School children
  • גיאומטריה -- לימוד והוראה
  • ידע
  • שברים (מתמטיקה)
  • תלמידים בבית הספר היסודי

Cite this