Abstract
עיסוק במטלות שלהן כמה פתרונות נתפס כעיסוק חיובי במתמטיקה, אם כי לא נפוץ, ולו יתרונות אחדים. במאמרם הקלאסי, המסתמך על מחקר שנערך בקרב ילדים בכיתה ב', הגדירו יאקל וקוב נורמות סוציו-מתמטיות והדגישו את חשיבות הדיון בשאלה מהם פתרונות דומים ומהם פתרונות שונים מבחינה מתמטית. לטענתם, הדיון בשאלה זו בגיל צעיר מעודד חשיבה ברמה גבוהה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 30-37 |
Number of pages | 8 |
Journal | עלון דע-גן |
Volume | 3 |
State | Published - 2010 |
IHP Publications
- ihp
- Creative ability
- Early childhood education
- Mathematical ability
- Mathematics -- Study and teaching
- Physical education for children
- Preschool children
- Problem solving -- Study and teaching