Abstract
מטרת מחקר אקספלורטיבי זה, לבחון את האופן שבו תופסים מורים יהודים ומוסלמים במדינת ישראל את גבריותו של מנהל בית-הספר. באופן ספציפי יותר, המחקר ניסה לענות על השאלות הבאות: 1) כיצד מצטיירת הגבריות "הנכונה" של מנהל בית-הספר בעיני המורים בישראל? 2) איזה מנהל נתפס כלא גברי בעיני המורים? 3) האם קיימים הבדלים בתפיסת מושג הגבריות של מנהל בית-ספר בין מורים מוסלמים למורים יהודים, ובאיזה אופן? (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 140-160 |
Number of pages | 21 |
Journal | עיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך |
Volume | 7-8 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- Educational leadership
- Men
- Palestinian Arabs -- Education -- Israel
- Palestinian Arabs -- Israel -- Social conditions
- School principals
- Sex
- Teacher-principal relationships
- Teachers
- גברים
- מגדר
- מורים
- מנהיגות חינוכית
- מנהלי בתי ספר
- מנהלי בתי ספר ומורים
- ערבים בישראל -- חברה
- ערבים בישראל -- חינוך