Abstract
המאמר עוסק בשבעה נושאים המשקפים את הסוגיות המרכזיות שיש לתת עליהן את הדעת כאשר בוחנים את החינוך המשפטי הישראלי כיום: הפער בין מורי המשפט לבין תלמידיהם; המתח בין כתיבה ומחקר באנגלית לבין אזרחות טובה ומקצוענות; פתיחת המכללות ושאלת השפעתה על החינוך המשפטי; השתלטות הדירוגים והמדידוּת על החינוך המשפטי; השינויים הטכנולוגיים והשפעתם על ההוראה ועל הלמידה; והידלדלות כישורי השפה של התלמידים. מטרתו להציע הרהור ביקורתי, אך גם אופטימי, בנוגע לכיוונים שהחינוך המשפטי צועד לעברם, ולכיוונים שלעברם ראוי שיצעד. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 79-144 |
Number of pages | 66 |
Journal | המשפט כתב עת לענייני משפט (שנתון) |
Volume | יט' |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Evaluation
- Law -- Study and teaching
- Law -- United States
- Law and economics
- Law and socialism
- Law schools
- Lawyers -- Training of
- Lecturers
- Measurement
- Technical writing
- Technology
- ארצות הברית -- משפט
- בתי ספר למשפטים
- הכשרת עורכי דין
- טכנולוגיה
- כלכלה ומשפט
- כתיבה מדעית
- מדידה והערכה
- מרצים
- משפט -- לימוד והוראה
- משפט וחברה
- סטודנטים