Abstract
גיאומטריה היא אחד משלושת הנושאים העיקריים בתוכנית הלימודים במתמטיקה בחינוך הקדם-יסודי. על פי תיאוריית ואן הילה, התפתחות החשיבה הגיאומטרית אצל ילדים נעשית בשלבים, והמעבר מרמה התפתחותית אחת לבאה אחריה נתמך בפעילויות משחקיות המפתחות ידע על צורות ותכונותיהן. אחת הדרכים להעשיר את לימודי הגיאומטריה בגן היא באמצעות המשחק טנגרם. אפשר לשחק גם טנגרם במחשב או במשחק מוחשי, ובכל לאתגר את הילדים ולתמוך בלמידה שלהם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 80-89 |
Number of pages | 10 |
Journal | עלון דע-גן |
Volume | 6 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- Early childhood education
- Geometry -- Study and teaching
- Kindergarten
- Kindergarten teachers
- Mathematical ability
- People with social disabilities -- Education
- Physical education for children
- Preschool children
- Visual perception
- גיאומטריה -- לימוד והוראה
- גן ילדים
- גננות וגננים (גן ילדים)
- חינוך בגיל הרך
- חשיבה מתמטית
- טנגרם
- ילדים בגיל הרך
- תוכניות התערבות חינוכיות
- תפיסה חזותית