Abstract
"הספר שלפניכם מציג את התפתחותו של החינוך החברתי ערכי בישראל כפי שהיא משתקפת בעבודת מינהל חברה ונוער שבמשרד החינוך כסיפור ישראלי ייחודי. לאורך שנים, התמקדה הפעילות בפיתוח תוכניות חינוכיות, במגוון נרחב של נושאים, המיועדות ליישום בבית הספר ומחוצה לו, כמסגרות פורמליות ובלתי פורמליות ובאירועים מרכזיים. תוכניות אלה כוונו ליצירת תהליך חינוכי שיספק למשתתפים בו מגרש להתנסות בניהול עצמי, לרכישת מיומנויות אישיות וחברתיות ולבניית סרגל מוסר חברתי ערכי שלפיו יוכלו לנווט דרכם, להטיב עם הכלל ולהגיע להצלחה ולצמיחה. בעשור האחרון - שבו העולם הדיגיטלי ממלא כמעט כל צורך עיוני, מוחשי ורגשי - מתבקש עיון מחודש בתפקידו של החינוך בכלל ושל החינוך הבלתי פורמלי בפרט. תפיסת החינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת מציגה מענה יישומי ומעשי לאתגרים המורכבים של החינוך במאה ה-21." --
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | החינוך הבלתי פורמלי כפדגוגיה מוכללת |
Subtitle of host publication | חברתית וערכית |
Editors | אלי שיש, יובל דרור |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | אוניברסיטת תל אביב, בית הספר לחינוך ע"ש חיים וג'ואן קונסטנטינר, הקתדרה לחינוך יהודי |
Pages | 9-20 |
Number of pages | 12 |
State | Published - 2022 |
DanaCode
- DanaCode
- 021000060023
ULI Keywords
- uli
- Non-formal education -- Social aspects
- Non-formal education -- Israel