Abstract
סביבות למידה מתוקשבות מבוקרות לעתים קרובות בשל העובדה שנעשה בהן שימוש בטכנולוגיית ההיפר-מדיה ללא בסיס פדגוגי מוצק. מאמר זה מציג סביבת למידה מתוקשבת, המשולבת בקורס פנים אל פנים, ורותמת את טכנולוגיית ההיפר-מדיה לשירות הלמידה בהתאם לעקרונות הגישה הקונסטרוקטיביסטית-חברתית (Social Constructivism). המאמר מציג את השיקולים ואת העקרונות שהנחו בבחירה המדיום, בבחירה בעיר כיסוד המארגן ובעיצוב הסביבה על כל מרכיביה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 13.03.2005 |
Number of pages | 1 |
Journal | קיוונים אקדמיים |
State | Published - 2005 |
IHP Publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Constructivism (Education)
- Educational tests and measurements
- Interactive multimedia
- Learning
- Web sites
- אתרים באינטרנט
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- הערכה חלופית בחינוך
- למידה
- מדידה והערכה בחינוך
- מולטימדיה אינטראקטיבית
- סביבה לימודית
- קונסטרוקטיביזם (חינוך)