'אם אין לעולם עתיד, למה לי להיות תלמיד?' – מחאות האקלים של בני הנוער בישראל וקריאה לטיפוח האוריינות האקלימית במערכת החינוך: [מתוך המדור: אקטיביזם וחינוך]

הילה לרנאו, איריס אלקחר, רקפת סלע-שפי

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר מתאר את הרגשת הנוער בעקבות האקטיביזם של הנערה השבדית גרטה תונברג. לדעתם יש לעשות יותר בנושא שיוי האקלים. המאמר בודק את הקשיים, המניעים והתחושות של הנוער המשתתף במחאת האקלים בארץ. אך לדעת המחברת הוראת שינוי האקלים שנויה במחלוקת ומצריכה הכשרת מורים נוספים ומעודכנים תוך הדגשת העשייה האפשרית מחוץ לכיתה.
Original languageHebrew
Pages (from-to)100-103
Number of pages4
Journalאקולוגיה וסביבה
Volume10
Issue number4
StatePublished - 2019

IHP Publications

  • ihp
  • Environmental education
  • Environmental quality
  • Environmentalism
  • Political participation
  • Thunberg, Greta -- 2003-

Cite this