Abstract
במחקר המוצג במאמר נמצא כי שימוש באתר תורם להצלחה בקורס, וכי נמצאו הבדלים מגדריים הן ביחס למידת השימוש בו והן להישגים בקורס. יתר על כן, בחינת שני דפוסי המשתמשים חיזקו את ההבנה שלא רק מידת השימוש משמעותית, אלא גם רצף השימוש באתר כפי שנצפו בימי פעילות הסטודנטים (ולא נקודתית לפני בוחן, או מבחן), וכי אלו תרמו להישגים גבוהים יותר במבחן. ממצאים אלו מחזקים את הטענה כי איתור דפוסים שונים של לומדים ומציאת קשרים בינם לבין הצלחה בקורס הנם הליכים בעלי משמעות בהבנת תהליכי הוראה ולמידה מקוונים למטרת שיפור הלמידה, הצלחה בקורס וניבוי הישגים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | הכנס הארצי השנתי האחד עשר 2013 של מיט"ל (קובץ) |
Publisher | האוניברסיטה העברית בירושלים |
Pages | 122-127 |
Number of pages | 6 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher