אז מה עושים אחר הצהריים? לקרוא או לכתוב עם ילדי הגן

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המחקר הנוכחי השווה בין קריאת ספרים ובין כתיבה עם ילדים כמנבאים של ניצני אוריינות בקרב ילדי גן בעיר פיתוח בישראל. בניגוד לדעה הרווחת הטוענת לבלעדיות ולמרכזיות של קריאת ספרים כמקדמת ניצני אוריינות, נמצא במחקר הנוכחי כי פעילות אוריינית נוספת, כתיבה עם ילדים, קשורה ומנבאה את אותם ניצני האוריינות החשובים ביותר לרכישת הקריאה והכתיבה
Original languageHebrew
Pages (from-to)77-87
Number of pages11
Journalהחינוך וסביבו: שנתון סמינר הקיבוצים
Volume24
StatePublished - 2002

IHP Publications

  • ihp
  • Early childhood education
  • Educational equalization
  • Literacy
  • Mother and child
  • Parent and infant
  • Physical education for children
  • Storytelling
  • Writing
  • אוריינות
  • אימהות וילדיהן
  • הורים וילדיהם בגיל הרך
  • העשרה (חינוך)
  • חינוך בגיל הרך
  • כתיבה
  • קריאה לילדים

Cite this