Abstract
המחקר המוצג במאמר בוחן את האופן בו צרכו הלומדים את משאבי הלמידה ב-MOOCS, תוך הבחנה בין הלומדים שסיימו את הקורס לאלו שלא. הלומדים שסיימו את הקורס הוגדרו כלומדים שעמדו בדרישות הקורס לקבלת תעודת סיום. שאלת המחקר העיקרית: כיצד נצרכו משאבי הלמידה בקורס על ידי הלומדים שסיימו את הקורס ואלו שלא?
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | הכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי) |
Publisher | מכללת לוינסקי לחינוך |
Pages | 24-32 |
Number of pages | 9 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- MOOCs (Web-based instruction)